Snapple Fruit Punch Juice - Sucuri de la care ai ce invata

Brandul Snapple de bauturi racoritoare si ceai detinut de Dr Pepper Snapple Group este unul din cele mai indragite branduri de bauturi racoritoare din intreaga America. El a fost conceput in Texas in anul 1972 si daca e sa ne luam dupa povestile fondatorilor, Leonard Marsh , Hayman Golden si Arnold Greenberg , nu putem sa credem decat ca reteta succesului a fost compusa dintr-un car de fler si un praf de noroc, la care s-au adaugat pe parcurs idei indraznete dupa gust.

snapple kiwi strawberry

O reteta de afaceri mai putin obisnuita

Intr-un interviu acordat de Marsh publicatiei Crain’s New York Busniess , cu o sinceritate de admirat, acesta a recunoscut faptul ca la inceput stia la fel de multe despre productia sucurilor si a bauturilor racoritoare cam cat putea spune si despre fabricarea unei bombe atomice. Iar pentru curajul sau de a se avanta in necunoscut si pentru succesul ulterior, consideram ca merita aplauzele noastre sincere.

Totul a inceput de la o idee de afaceri cu care cei trei doreau sa-si rotunjeasca veniturile. Nemultumiti de situatia lor financiara, Marsh , Gold si Greenberg s-au gandit sa produca suc de fructe pentru magazinele cu produse naturale. Dar nefiind siguri de conceptul lor, cei trei si-au continuat pentru o vreme activitatile profesionale in domeniile in care activau deja.

Astfel, cativa ani dupa concepera brandului, Greenberg inca isi administra de zor magazinul alimentar din East Village, Manhattan, in timp ce Golden era patronul unei firme de curatat geamuri.

Cele mai bune produse au fost initial greseli ale fondatorilor

Unul din primele produse fabricate de cei trei inovatori s-a dovedit justify mai norocoasa greseala din intreaga istorie a companiei. Tot ce aveau de gand Marsh, Gold si Greenberg era sa prepare un suc carbogazos de mere. Si au facut-o. La ce nu s-au asteptat insa, a fost faptul ca unul din loturi a fermentat mai mult decat trebuia si presiunea formata in interiorul sticlelor a facut capacele acestora sa sara pur si simplu in aer. Si asa, le-a venit idea numelui.

Snapple de fapt, este un joc de cuvinte provenit din asocierea termenilor snappy si apple, sau mai pe romaneste mere vioaie , asa cum au fost cele care au provocat explozia capacelor.

Un slogan ce ne-a starnit curiozitatea

Cum era de asteptat de la cei care au venit cu un nume atat de creativ pentru brandul lor, nici sloganul celor trei nu se lasa mai prejos.

Made from the Best Stuff on Earth descriu Marsh , Gold si Greenberg propriul suc. Si daca e sa ne incredem in ceea ce sustin fondatorii, descoperim ca bautura Snapple este facuta din cele mai bune chestii din lume.

Dar noi cei de la Land of Treats, obisnuiti sa nu luam nimic ca atare, am zis sa le incercam mai intai si luand la rand fiecare sortiment de Snapple am ajuns la concluzia ca sunt atat de bune incat nici ca putea fi facute altfel.

Daca tot bei un suc bun de ce sa nu inveti si ceva nou?

Probabil faptul ca la inceput cei trei fondatori Snapple erau la fel de neexperimentati ca un puisor de gaina proaspat iesit din ou si cu ambitie si multa munca au ajuns in varful piramidei, este motivul pentru care au vrut sa faca din Snapple este si o bautura educativa.

Cea mai originala idee legata de acest brand este faptul ca in fiecare sticla, sub fiecare cap este inscriptionat un fapt real reusind astfel sa-ti potoleasca nu numai setea de lichid intr-o zi torida de vara, ci si pe cea de cunoastere. Astfel, savurand fiecare cate un Snapple la ultima pauza de masa am aflat ca:

・In Grecia Antica nu ai fi putut arunca mere dupa o femeie fara a-ti face planuri de nunta.

capac suc snapple

・Chiar si pestii se ineaca.

capac suc snapple fish can drown

 

・Copiii cresc mai repede pe perioada primaverii.

capac suc snapple spring childhood

 


Comenteaza

Comentariile trebuiesc aprobate inainte de a fi publicate